-40%

napisała
Pewnie większość z Was już wie, ale być może znajdą się osoby, które jeszcze nie słyszały, że od dzisiaj do niedzieli w Rossmannie jest promocja na podkłady. Wszystkie  poza Lovely możecie nabyć w promocji -40%. Rabat naliczany jest przy kasie. 
Prawda to bo byłam, sprawdziłam i kupiłam podkład Bourjois Healthy Mix Serum w zawrotnej cenie 35,90zł. W tej chwili cieszę się niezmiernie, że w sobotę do Rossmanna nie zdążyłam bo dziś plułabym sobie w brodę. ;P 
Jeśli poszukujecie podkładu, na jakiś miałyście od dawna chęć to teraz jest idealna okazja by go kupić! :)
Skusicie się? :)
Ściskam,
Agu
80 komentarzy
0

Zobacz także

80
Dodaj komentarz

avatar
37 Comment threads
43 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
0 Comment authors
LisicaOlga!BellaozamosMANIA w świecie lakierów (Lakierowa Mania Mani) Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
ByMarta
Gość

Też chcę kupić healthy mix, ale kusi mnie flower perfection i rimmel match perfection, muszę sobie poobliczać i znowu (hehe) zadłużyć się u mamy i może kupię wszystkie trzy ! :DD

Anonimowo
Gość

hahaha:)

Karola
Gość

w takim razie trzeba się wybrać :>

Anonimowo
Gość

życzę owocnych zakupów:>

make-up-land
Gość

skusimy :) pisałam własnie o tym wczoraj :)

Anonimowo
Gość

ech ten Rossmann, kusiciel niedobry:)

Kabodreams
Gość

Mimo, że ostatnio kupiłam Catrice, to i tak śmignę do Rossmanna :) Grzechem byłoby nie skorzystać!

Anonimowo
Gość

a jak, trzeba korzystac:)))

iwona ja
Gość

ja odpuszczam akurat podkładów mam kilka i marzę,żeby je skończyć.Szybko to nie nastąpi bo pokochałam LL :)

Anonimowo
Gość

ach te LL:)))))))

Milky chocolate
Gość

Chyba szykują się większe wydatki :D

Anonimowo
Gość

;))))))

Anonimowy
Gość
Anonimowy

Skusiłam się na ten sam podkład plus Rimmel Match Fundation :)

Anonimowo
Gość

super;)

Agnieszka Janoszka
Gość

ja również się skusiłam na L'oreal Lumi Magique :):)

Anonimowo
Gość

i jak?:)

beaaatka21
Gość

Jutro muszę w takim razie koniecznie zahaczyć o Rossmanna :D akurat kończy mi się podkład MaxFactor :)

Anonimowo
Gość

warto, warto:))

Kolorowy Pieprz
Gość

u mnie kompletnie się nie sprawdził:(

Anonimowo
Gość

u mnie póki co jest ok :)

KasieczQa
Gość

A poradzisz jakiś podkład na studniówkę ? Coś co nie zrobi efektu maski ?
Pozdrawiam :*

Anonimowo
Gość

a jaka masz cere?:)

katarzyna.marika
Gość

Ja się nie skuszę tym razem, bo najpierw muszę wykończyć to co mam w kosmetyczce :) W końcu postanowiłam sobie, że przejdę na minerały…

Anonimowo
Gość

u mnie mineraly nie chca sie trzymac na mrozie:(

wildberry
Gość

hej, a w którym rossmannie go nabyłaś, bo ja byłam dzisiaj w dwóch i też chciałam go kupić i nici.Wszędzie pustki na półkach!

Anonimowo
Gość

przy narutowicza, tam gdzie netto, biedronka i pepco:) jak ja bylam o 14
30 to bylo sporo, nie martw sie, nawet jesli to na bank doloza:)

xnigiri
Gość

ja dziś o 13 byłam w rossmannie na Przyjaciół Żołnierza (koło Lidla)i półki były pełne a ludzi mało :)

Olga!
Gość

Ja nabyłam dzisiaj w Kaskadzie, były 2 w kolorze 51 i jeszcze kilka w jakimś ciemnym. Ale co ciekawe-nigdzie informacji o promocji, spryciarze:P

A jak wrażenia po Healthy Mix? Ja po twoich i nie tylko recenzjach czaję się na Lily Lolo, tylko cały czas boję się koloru przez internet wybierać. Jaki masz kolor Healthy Mix'a? Bo wydaje mi się, że z LL mi też pasowałby Warm Peach, bo jest z żółtymi pigmentami, ale nie jestem pewna czy nie byłby zbyt ciemny.

xnigiri
Gość

A patrzyłaś pod nogi? Ja głupia szukałam informacji o promocji na wysokości oczu, a rossmann wpadł na genialny pomysł i info o promocji można znaleźć a i owszem w okolicy kosmetyków kolorowych, ale na podłodze…

Olga!
Gość

O kurczę, nie patrzyłam! Nieźle:)

Anonimowo
Gość

Healthy Mix Serum jest bardzo lekki, ta standardowa wersja jest nieco mocniejsza :) Ja mam teraz odcień 51 czyli najjaśniejszy :)Z Lily Lolo zawsze możesz zamówić próbki, na stronie costasy.pl :))

Olga!
Gość

Wiem, wiem. Ale nie chcę kupować byle czego, żeby tylko dostać te 2 próbki. Dogadałam się już z jednym sprzedawcą z allegro,że za niewielkiego pieniążka sprzeda mi próbki (1ml, nie wiem czy cokolwiek wypróbuję, ale jednak:)). Myślę, że warm peacha w końcu kupię, na wiosnę się sprawdzi. Póki jest zima zostanę jeszcze przy fluidach, zresztą sama pisałaś, że LL nie jest idealne zimą. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź, koleżanko-szczecinianko:)

wildberry
Gość

babka polecała mi jeszcze true match ale nie jestem do końca przekonana, co sądzisz?

Anonimowo
Gość

true match swego czasu zuzylam kilka pod rzad:) to byl moj pierwszy 'drozszy' podklad. na manhattanie kupowalam haha;) lubilam go i w sumie z checia bym pouzywala:) ale duzo osob narzeka, ze szybko sie sciera:)

Karotka
Gość

A ja właśnie dumam, czy kupić klasyczny HM czy Serum :D

Anonimowo
Gość

mialam klasyczny to wzielam teraz serum. jedt bardzo lekki, zobaczymy:)

Anonimowy
Gość
Anonimowy

OOOO dzięki wielkie za tą informację!Właśnie jestem na kupnie podkładu i w sobotę w rossmanie nie mogłam wybrać Astor czy Loreal i w końcu odłożyłam,to teraz mogę obydwa kupić,hura :)

Anonimowo
Gość

no widzisz! super:)

Madziak
Gość

Poszłam po podkład, wróciłam z milionem innych rzeczy. Ważne, że chociaż o podkładzie nie zapomniałam :D

Anonimowo
Gość

hhahaha ja byłam dzielna;)

Katarzyna.
Gość

Ja jutro do Rossmanna idę!

Anonimowo
Gość

owocnych zakupów;>

naughtynotnice0
Gość

Smutek mnie ogarnia, wszedzie sa przeceny, jak moje konto bylo zapelnione, nie bylo nic, a teraz jak swieca na nim pustki to wszedzie promocje! :D

Anonimowo
Gość

znam ten ból doskonale!!:)

Anonimowy
Gość
Anonimowy

W środę lecę do rossmanna:) mam nadzieję, że jeszcze coś zostanie dla mnie:)

Anonimowo
Gość

na pewno :)))

Wieczna Marzycielka
Gość

Ja też w środę wybieram się na zakupy, zamieżam kupić Rimmel Match Perfection w płynie i chyba nowy podkład z Miss Sporty :)

Anonimowo
Gość

owocnych zakupów:)

Panna Migotka
Gość

Właśnie zużywam jakieś próbeczki pochowane, bo wszystko mi sie pokończyło i nie mam co na paszczę nałożyć :p

Anonimowo
Gość

no to do Rossa lec ;)

bloGosia
Gość

Nie wiedziałam o tej promocji! Inne drogerie mogłyby brać przykład :-)

Anonimowo
Gość

o tak, Rossmann nas rozpieszcza:)

Turkusoowa
Gość

Oj po Healthy Mix będę pędzić do Rosska-żeby tylko mieli mój odcień 53…

Anonimowo
Gość

na pewno :)

alessa
Gość

Miałam i polecam:) Baaardzo fajny podkład.:)

Anonimowo
Gość

rzeczywiście fajnie się sprawdza:)

Anonimowy
Gość
Anonimowy

Pewno coś mi w ręce wpadnie ;D

Anonimowo
Gość

:)))))

Kamila S.
Gość

jak to możliwe, że mnie ten njus ominął?! szerokim łukiem!

Anonimowo
Gość

masz jeszcze czas;)

katarina555
Gość

Oj mam kilka rozpoczętych podkładów, ale bym się skusiła na kolejny. Pozdrawiam.

Anonimowo
Gość

hehehe:)

Milka
Gość

Być może skorzystam z promocji, zastanawiam się tylko czy kupić sprawdzony True Match czy nowy Max Factor 3w1. Pewnie zdecyduje dopiero w drogerii :-)

Anonimowo
Gość

Ja bym brała ten nowy:)

Kosmetyczna Kraina
Gość

Przejdę się, popatrzę i pomyślę :)

Anonimowo
Gość

:))))

kate
Gość

ciekawa wiadomość ;)warta wykorzystania ;) tym bardziej, że od dłuższego czasu czaję się na pewien podkład ;) i zapraszam oczywiście do mnie. Co prawda dopiero zaczynam z blogowaniem, ale mam nadzieję że sobie poradzę z Waszą pomocą ;) pozdrawiam

Anonimowo
Gość

powodzenia:)

Anonimowy
Gość
Anonimowy

jaki HM bedzie lepszy do cery mieszanej???to serum jest fajne jaka konsystencja ???

Anonimowo
Gość

wydaje mi się, że klasyczna wersja będzie lepsza, ten (serum) jest dość lekki, a konsystencję ma rzadką i dość słabo kryje – jeśli nie masz zmian żadnych to ok bo ja użyłam go rano i nadal się trzyma dzielnie na buzi, ale jeśli masz coś do ukrycia to polecam HM standardowy. słyszałam tez, że flower perfection jest dobry i ma mocniejsze krycie :)

Anul
Gość

Bardzo fajna, kusząca oferta, ale tym razem się nie poddam pokusie, bo mam zapas mojego ukochanego Pharmaceris – lekki fluid kryjący :) Mam też jeszcze ten wodnisty Affinitone i Delię mineralną z pompką (ten jest dla mnie ciut za różowy, więc mieszam z bardziej żółtym podkładem i jest git :) i oba również polecam. Chyba w ogóle ostatnio przeginałam z zakupami (bo tak mnie to cieszy, ma super opnie a kosztuje tylko np 5, 10 zł :P), więc na razie stopuję :)

Anonimowo
Gość

haha, miałam tak na samym początku :)))

MANIA w świecie lakierów (Lakierowa Mania Mani)
Gość

Bardzo fajna oferta, muszę się wybrać pooglądać:)

Anonimowo
Gość

żal nie skorzystać ;))

ozamos
Gość

Ooo, będą zakupy. Dzięki za info! :))

Anonimowo
Gość

proszę bardzo :)

Bella
Gość

Fajna promocja :) Na szczęście mam zapas podkładów ;-)

Anonimowo
Gość

a ja mam wszystkie za ciemne ;)

Lisica
Gość

właśnie dzisiaj też skorzystałam z tej promocji i zakupiłam podkład z Rimmela:) fajna okazja:)

Anonimowo
Gość

super, a oferta rzeczywiście bardzo fajna :)